چیدمان میز غذاخوری

منتشر شده در تاریخ

ایرانی ها به وعده های غذایی اهمیت بسیاری می دهند و اکثر مهمان ها را به صرف شام یا نهار دعوت می کنند بنابراین نحوه چیدمان دکوراسیون غذاخوری اهمیت بسیاری دارد. این قسمت از خانه مکانی است که اعضای خانواده گرد هم جمع می شوند. در خانه های نقلی و کوچک فضای کمی برای قرار گیری میز غذاخوری وجود دارد. در خانه های بزرگ از دو میزغذاخوری استفاده می شود یکی در آشپزخانه و دیگری در اتاق پذیرایی. اما در خانه های کوچک بهتر است که میزغذاخوری را نزدیک آشپزخانه قرار دهید و از سرویس بهداشتی و تلویزیون کمی دور باشد تا آرامشتان هنگام صرف غذا مختل نشود. در این مطلب با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات را در این مورد به شما آموزش دهیم.

مدل میز غذاخوری

هنگام خرید میز غذاخوری باید به متراژ خانه خود توجه کنید و تعداد اعضای خانواده را نیز در نظر بگیرید. اگر فضای شما کم است بهتر است از میز گرد یا مربع استفاده کنید اما اگر فضای بزرگی دارید میز مستطیل یا بیضی شکل برای شما گزینه مناسب تر است. همچنین هنگام خرید میزغذاخوری اندازه فرش را هم درنظر بگیرید.

رنگ میز و صندلی

انتخاب رنگ میزغذاخوری نکته ی مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. انتخاب رنگ میزغذاخوری به چیدمان و متراژ خانه ی شما بستگی دارد. رنگ میز و صندلی های شما با باید با سایر وسایل خانه های شما هماهنگ باشد. اگر سبک دکوراسیون شما این اجازه را به شما می دهد می توانید از صندلی های رنگی استفاده کنید و شادی و نشاط را به خانه خود بیاورید.

لوستر بالای میز

لوستر بالای میزغذاخوری شکوه زیادی به این قسمت می بخشد. لوستری که انتخاب می کنید باید با اندازه میز شما تطابق داشته باشد و ارتفاع آن نیز مناسب باشد و نور مناسبی در این قسمت پخش کند.

دیوار میز غذاخوری

با تغییر رنگ دیوار پشت میزغذاخوری می توانید باعث تفکیک این بخش از سایر بخش های خانه شوید. رنگ های تیره برای این بخش بسیار ترند هستند. همچنین می توانید از کاغذ دیواری های تیره، عکس های خانوداگی، تابلو های کلاسیک و آثار هنری نیز بر این دیوار استفاده کنید.

دکور روی میز غذاخوری

برای تزئین روی میز غذاخوری باید از شلوغی پرهیز کنید چرا که با این کار دیگر فضایی برای صرف غذا باقی نمی ماند. برای تزئین میز غذاخوری نیازی نیست که هزینه ی زیادی صرف کنید. می توانید یک راندر را به صورت طولی پهن کنید و بر روی آن یک جفت شمعدان یا یک گلدان با گل های زیبا قرار دهید؛ این کار جانی دوباره به خانه شما می بخشد.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.