چیدمان لباس در خانه کوچک

منتشر شده در تاریخ

در دنیای امروز اکثر انسان ها در خانه هایی با فضای کم زندگی می کنند. یکی از مشکلاتی که امروزه در این خانه ها وجود دارد کمبود جا برای سامان دهی و جا دادن لباس ها است. اگر در منزلتان کمد لباس ندارید یا کم لباس شما کوچک است نگران این موضوع نباشید. برای این مشکل راهکارهایی وجود دارد فقط کافی است کمی خلاق باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند راهکار ساده و آموزشی را به شما بیاموزیم.

فضای زیر تخت

برای این کار می توانید تخت کشودار تهیه کنید. تخت های بدون کشو هم دارای فضایی در زیر خود هستند که با رو تختی می توانید کاملا آن را بپوشانید. شما می توانید با استفاده از باکس برخی از لباس ها و کفش های خود را جا دهید.

استفاده از چمدان

شما می توانید از چمدان یا صندوق های قدیمی برای چیدن لباس های خود استفاده کنید. همچنین می توانید این صندوق ها را در پایین تخت خود قرار دهید تا هم فضایی برای نشستن داشته باشید و هم فضایی برای جا دادن لباس های خود. چمدان ها را می توانید روی هم بچینید و زیر آینه ی خود بگذارید. این روش ظاهر زیبایی هم به اتاقتان می دهد.

 آویز لباس

انواع مختلفی از گیره های لباس وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید. این گیره ها را می توانید به پشت درب اتاق یا در کمد نصب کنید و کیف ها و لباس های روزمره خود را از آن آویزان کنید.

طبقه‌بندی کشو

بهترین راه برای قرار دادن وسایل کوچک در کشو استفاده از باکس است. با این روش هم داخل کشو را طبقه بندی کرده اید و هم برای هر وسیله ای مکان مشخصی دارید. بنابراین هم کشو ها منظم تر می شوند و هم نظم بیشتر باعث جا دادن لباس های بیشتر میشود.

استفاده از پرده برای ایجاد یک کمد لباس

اگر اتاق شما کمد ندارد می توانید برای جا دادن لباس های خود از یک میله لباس و تعدای کشو استفاده کنید. اگر نمیخواهید که این وسایل در معرض دید باشند می توانید از یک پرده استفاده کنید. بهتر رنگ پرده شما تیره باشد تا لباس های شما از تابش مستقیم نور در امان باشند. علاوه بر این می توانید رنگ و طرحی را برای پرده خود انتخاب کنید که دکوراسیون کلی اتاقتان هماهنگ باشد.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.