طراحی اتاق خواب کوچک

منتشر شده در تاریخ

داشتن اتاق خواب کوچک به این معنا نیست که شما نمی توانید اتاق خواب زیبایی بچینید. بر خلاف سایر بخش های خانه، اتاق خواب پناهگاه آخر انسان ها محسوب می شود. این بخش از خانه شما تنها مکانی است که واقعا منعکس کننده سلیقه و شخصیت شماست. در واقع شما می توانید با داشتن کمی خلاقیت اتاق خواب کوچک خود را شیک و زیبا بچینید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ایده های چیدمان اتاق خواب کوچک راهنمایی کنیم.

استفاده از کاناپه تخت خوابشو

این کاناپه ها تشک کاملا خوبی دارند و با استفاده از آنها دیگر نیازی به مبل یا تخت ندارید و به راحتی می توانید از فضای کوچک خود استفاده کنید. حتی می توانید رنگ کاناپه خود را با کاغذ دیواری اتاقتان ست کنید.

استفاده از ریسه نوری

ریسه های نوری باعث ایجاد حس گرمی و درخشندگی در محیط می شود. با استفاده از تزئین اتاق خود با ریسه های نوری می توانید باعث بزرگ تر دیده شدن اتاق خواب خود شوید.

استفاده از تخت کشویی

با داشتن یک تخت کشویی شما می توانید حداکثر استفاده از فضا را ببرید. با استفاده از تخت کشویی می توانید لباس های زیادی را درون آن جای دهید.

استفاده از آینه

آینه ها فضای کوچک اتاق را بزرگ تر نشان می دهند. با قرار دادن یک آینه ی قدی هم می توانید اتاق خواب خود را بزرگ تر نشان دهید و هم برای لباس پوشیدن از آن بهره بگیرید.

استفاده از کاغذ دیواری با علائم های عمودی

خطوط عمودی باعث می شوند تا اتاق شما بزرگ تر دیده شود. با استفاده از کاغذ دیواری با علائم های عمودی می توانید از این قابلیت بهره ببرید و اتاق خواب خود را بزرگ تر نشان دهید.

استفاده از گیاهان

با استفاده از گیاهان می توانید فضای اتاقتان را زنده تر و تازه تر کنید. برای این کار می توانید از گلدان های رومیزی یا آویز استفاده کنید.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.