سبک دکوراسیون خانه های انگلیسی

منتشر شده در تاریخ

این سبک دکوراسیون در طول زمان دستخوش تغییراتی شده است اما همچنان اصالت خود را حفظ کرده است. هدف اصلی در این سبک حفظ آرامش و آسایش اهالی خانه است. برای کسانی که به سبک زندگی اروپایی علاقمند هستند؛ این سبک بسیار جذاب و خاص است و نشان دهنده خوش سلیقه بودن شما می باشد. در واقع این سبک ترکیبی از سبک رسمی و غیررسمی است. از عناصر اصلی این سبک می توان به اشیای هنری قدیمی و قیمتی، کاغذ دیواری های پر و نقش و نگار پرده های بلند و … اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوئیم سبک دکوراسیون در خانه های انگلیسی چگونه است.

رنگ ها در دکوراسیون خانه های انگلیسی

در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی بیشتر از رنگ های گرم استفاده می شود. در این سبک معمولا از سه تا چهار رنگ استفاده می شود و یکی از رنگ هایی که در این سبک محبوبیت بالایی دارد رنگ قرمز است که در قسمت هایی مانند فرش، مبلمان و کابینت استفاده می شود. انگلیسی ها بیشتر تمایل به استفاده از رنگ های گرم دارن تا بتوانند فضایی صمیمی و دلنشین در خانه ی خود ایجاد کنند.

پرده ها در دکوراسیون خانه های انگلیسی

شاید به دلیل آب و هوای بارانی انگلستان است که تمایل به استفاده از رنگ های گرم دارند. در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی از پرده های بلند و گلدار به رنگ های گرم استفاده می شود تا حالتی اشرافی و منظم به فضا بدهد. به عنوان مثال رنگ پرده ها را می توانید با رنگ کوسن ها ست کنید.

کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه های انگلیسی

یکی از اجزای مهم در در دکوراسیون خانه های انگلیسی کاغذ دیواری است. در سالن پذیرایی معمولا از کاغذ رنگی های گلدار و رنگی هماهنگ با هارمونی کل خانه استفاده می شود. برای آشپزخانه و اتاق خواب می توانید از رنگ های ملایم تر استفاده کنید.

مبلمان در دکوراسیون خانه های انگلیسی

مبلمان و صندلی های سبک دکوراسیون انگلیسی چوبی با پایه های خراطی شده هستند. پشتی این مبل ها بلند بوده و دارای دسته های کوتاه و راحت هستند. مبلمان سبک انگلیسی بین کلاسیک و مدرن است به همین خاطر نسبت به سایر مبل ها کمی گران تر است. چیدمان مبل ها هم به گونه ای است که همه مبل ها را بر روی فرش و رو به روی یکدیگر قرار می دهند تا افراد هنگام نشستن و صحبت با یکدیگر راحت باشند.

نورپردازی در دکوراسیون خانه های انگلیسی

برای نورپردازی در این سبک دکوراسیون فقط از یک لوستر بزرگ در وسط پذیرایی استفاده نمی کنند بلکه شما می توانید از چراغ های رو میزی، آویز، دیواری و حتی از شمع های رنگی بر روی میز غذاخوری استفاده کنید.

شومینه یک عنصر اصلی در دکوراسیون خانه های انگلیسی

در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی ها شومینه نقشی اساسی در چیدمان دکور خانه را دارد. شومینه نقطه کانونی اتاق های پذیرایی خانه های انگلیسی است که در کنار مبلمان و میز فضای راحتی را ایجاد می کند. برای ساخت شومینه معمولا از سنگ و آجر استفاده می کنند.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.