بالای مبل چه نصب کنیم؟

منتشر شده در تاریخ

هنگام چیدمان خانه یکی از فضا هایی که معمولا نادیده گرفته می شود، دیوار پشت مبل است. ممکن است با نگاه انداختن به فضای پشت مبل احساس کنید که این دیوار چیزی کم دارد. ما عمدتا تهیه لوازم اصلی و اساسی را اولویت قرار می دهیم و فضاهایی مانند دیوار خالی پشت مبل کمتر مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید با کمترین هزینه و کمی خلاقیت دیوار خالی پشت مبل را به بهترین شکل دیزاین نمائید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این ایده ها را به شما آموزش دهیم.

تزئین با تابلو‌های نقاشی‌

لزومی ندارد که همیشه دیوار پشت مبل را کاغذ دیواری نصب کنید. به جای این کار می توانید از یک تابلو بزرگ نقاشی استفاده کنید طوری که کل دیوار پشت مبل را بپوشاند. تابلو نقاشی معمولی زیاد به چشم نخواهد آمد اما اگر تابلو شما سایز بزرگ و پر از نقش و نگار باشد توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

 تزئین با آینه بزرگ

یکی از ابزارهای تزئینی مهم در دکوراسیون داخلی آینه ها هستند. استفاده از آینه جلوه فوق العاده زیبایی به خانه ی شما می بخشد. آینه ها کمک بزرگی به بزرگتر نشان دادن فضا می کنند و بالای مبل می تواند یکی از بهترین فضاها برای قرارگیری آینه باشد. البته بهتر است فضای جلوی آینه شلوغ نباشد تا فضای بیشتری را منعکس کند.

ایجاد گالری هنری دیواری

شما می توانید با تابلو های هنری زیبا در ابعاد مختلف دیوار پشت مبل خود را به یک گالری هنری تبدیل کنید. اما باید میان تابلوهای شما از لحاظ طرح و رنگ تناسب وجود داشته باشد. همچنین می توانید از عکس اعضای خانواده برای این کار استفاده کنید البته چیدمان قاب عکس ها بر روی دیوار ممکن است کمی مشکل باشد از این رو بهتر است قاب عکس ها را پیش از نصب بر روی زمین مرتب کنید.

نصب شلف دیواری

یکی از راه هایی که می توانید با آن دیوار پشت مبل را پر کنید استفاده از شلف های دیواری است. با توجه به کوچکتر شدن خانه های امروزی و اهمیت فضای ذخیره سازی با این ترفند هم جایی برای قرار دادن وسایلتان دارید و هم می توانید وسایل با ارزشتان را به نمایش بگذارید.

نصب ساعت دیواری

اتاق نشیمن مناسب ترین مکان برای نمایش ساعت دیواری و دیوار پشت بزرگ ترین مبل منزل شما بهترین مکان برای نصب آن است. با این کار هنگامی که بر روی مبل در حال استراحت هستید متوجه گذر زمان نخواهید شد. بهتر است که بر روی این دیوار هیچ دکوری نصب نباشد و تنها ساعت را بر روی آن نصب کنید اینگونه اتاق نشیمن شما حالتی مدرن به خود می گیرد.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.