ایده دکوراسیون قهوه ای

منتشر شده در تاریخ

یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی قهوه ای است. بااینکه این رنگ تیره است اما احساس گرمای دلنشینی به فضای خانه می دهد. از این رو دکوراسیون داخلی به رنگ قهوه ای بسیار پرکاربرد است. این رنگ از دیرباز یکی از محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی است. طبیعت مملو از رنگ قهوه ای است و شاید به همین خاطر باشد که این رنگ ثبات و امنیت را در ذهن ما تداعی می کند. قهوه ای رنگی است که به راحتی با هر رنگی ترکیب نمی شود بنابراین در انتخاب یک ترکیب رنگی مناسب با قهوه ای باید نهایت دقت را به خرج دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا کنیم.

قهوه ای با سفید

یکی از رنگ های پرکاربردی که به راحتی با هر رنگی ترکیب می شود، سفید است. قهوه ای به تنهایی می تواند بسیار خسته کننده باشد اما هنگامی که در کنار رنگ سفید قرار می گیرد تعادل را ایجاد می کند. این ترکیب رنگی فضا را بسیار شیک و لوکس می کند. به عنوان مثال می توانید دیوار های سفید را با کفپوش های چوبی تیره ست کنید.

قهوه ای و نارنجی

رنگ نارنجی و قهوه ای هر دو از یک خانواده هستند به همین دلیل به خوبی با هم ترکیب می شوند و فضا را گرم و صمیمی می کنند. این ترکیب رنگی برای فصل های سرد بسیار مناسب است و باعث ایجاد یک حس نوستالژی می شود که یادآور روزهای گذشته است . به عنوان مثال می توانید برای مبل قهوه ای از کوسن نارنجی استفاده کنید.

قهوه ای و زرد

طبق تحقیقات روانشناسی یکی از رنگ هایی که افراد به آن واکنش مثبت نشان می دهدند، رنگ زرد است. ترکیب رنگ زرد و قهوای یادآور گرمای خورشید است و شادی و نشاط را به ارمغان می آورد. به عنوان مثال می توانید با یک تابلو هنری به رنگ زرد یا اضافه کردن کوسن زرد رنگ به مبلمان خود، آن را از حالت خنثی درآورده و ظاهری شیک و سلطنتی به منزل خود ببخشید.

قهوه ای و مشکی

اگر طرفدار سبک دکوراسیون‌های کلاسیک یا روستیک هستید، ترکیب قهوه ای و مشکی بسیار کاربردی است. این ترکیب رنگی به طرز شگفت انگیزی باعث می شود تا منزل شما لوکس تر و مجلل تر بنظر می رسد. به عنوان مثال می توانید مبلمان قهوه ای خود را کابینت‌های فلزی تیره و کفپوش چوبی ست کنید. این ترکیب رنگی برای مناطق سرد و کوهستانی بسیار مناسب است.

قهوه ای و سبز

سبز و قهوه ای هر دو نماد طبیعت هستند. با استفاده از این دو رنگ در قسمت های مختلف خانه می توانید فضایی شیک و در عین حال با طراوت خلق کنید. به عنوان مثال می توانید دیوار ها را به رنگ سبز نقاشی کنید و در کنار مبلمان قهوه ای گلدان های سبز را نیز فراموش نکنید. در این دکوراسیون حتما از رنگ های خنثی همچون سفید و کرم و طوسی هم استفاده کنید.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.