ایده دکوراسیون تلویزیون دیواری

منتشر شده در تاریخ

یکی از مهم ترین بخش های خانه دیوار پشت تلویزیون است و دیزاین آن کل دکوراسیون داخل خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. دیوار پشت تلویزیون معمولا بزرگ ترین دیوار خانه است بنابراین نحوه دیزاین این دیوار اهمیت زیادی دارد. دیزاین دیوار پشت تلویزیون شما باید با دکوراسیون کل خانه هماهنگی داشته باشد. با کمی خلاقیت می توانید تغییرات زیادی در این قسمت ایجاد کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ایده های طراحی دیوار پشت تلویزیون را به شما آموزش دهیم.

قرار دادن تلویزیون بالای شومینه

اگر فضای شما کوچک است و میخواهید حداکثر بهره را از فضا ببرید نصب شومینه بالای تلویزیون بهترین گزینه است. با این کار شما از یک دیوار برای نصب هر دوی این وسایل کمک می گیرید. با نصب تلویزیون در بالای شومینه می توانید همه ی سیم های آن را پشت شومینه پنهان کنید. با این کار می توانید از تماشای تلویزیون در کنار گرمای شومینه لذت ببرید. البته توجه کنید که هنگام نصب فاصله بین شومینه و تلویزیون را رعایت کنید تا تلویزیون آسیبی نبیند.

استفاده از قفسه های مختلف یا کابینت در اطراف تلویزیون

یکی از دیزاین های پرطرفدار برای دیوار پشت تلویزیون استفاده از قفسه است با این کار علاوه بر اینکه فضای ذخیره سازی دارید می توانید وسایل تزئینی مختلف مانند قاب عکس، مجسمه، گلدان و … را در این قفسه ها به نمایش بگذارید. وسایلی را هم که نمی خواهید در معرض دید باشد می توانید در داخل کابینت قرار دهید. با نحوه چینش و قرار گیری قفسه ها و قرار دادن وسایل تزئینی بر روی آن می توانید یک جلوه بصری زیبا ایجاد کنید.

گالری هنری برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

شما از وسایل و اقلام هنری نیز می توانید برای دیزاین پشت دیوار استفاده کنید. یکی از سبک های مدرن برای دیزاین پشت دیوار ایجاد یک دیوار گالری است. برای این کار می توانید با استفاده از قاب عکس های مختلف از جمله عکس خود و خانواده، تابلوهای هنری و… دیوار پشت تلویزیون را تزئین کنید. با این ترفند هنگام تماشای تلویزیون؛ آثار هنری شما نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین این چیدمانه خلاقانه و زیبا بر دکوراسیون کلی منزل شما تاثیر می گذارد.

شلف دیواری تلویزیون  

شلف ها شکل تغییر یافته همان طاقچه های قدیمی هستند اما برخلاف آن ها شلف ها جای ثابتی ندارند و می توان آن ها را در مکان های مختلف نصب کرد. می توانید از شلف به عنوان میز تلویزیون استفاده کنید با این تفاوت که پایه ای در زمین ندارند. به عنوان مثال می توانید تلویزیون را در مرکز قرار دهید و شلف ها را در اطراف آن نصب کنید. با این شلف ها علاوه بر ایجاد یک فضای ذخیره سازی می توانید وسایل تزئینی خود را از جمله کتاب، مجسمه، قاب عکس و … را نیز به نمایش بگذارید. این مدل طراحی علاوه بر زیبایی در سازماندهی یک فضای ذخیره سازی هم برای شما فراهم می کند.

تی وی وال آجری

یکی از جدید ترین ایده ها برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون استفاده از آجرنما است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این منظره یک فضای گرم و صمیمی هنگام تماشای تلویزیون برای شما فراهم می کند. این آجرها رنگ های متفاوتی دارند که می توانید آن را با سایر المان های موجود در دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کنید. البته بهتر است که از رنگی مخالف رنگ مشکی تلویزیون استفاده کنید؛ این کار تضاد زیبایی ایجاد می کند.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.