مزایای کلاس های آنلاین صاحو

منتشر شده در تاریخ

اول از همه، کلاس آنلاین چیست؟

 کلاس آنلاین محیطی است که در آن هنرجویان و استاد به صورت غیر حضوری کلاس خود را برگزار می‌کنند. همانطور که از نامش مشخص است، کلاس به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود. بسیاری از مشکلاتی که در کلاس حضوری رخ می‌دهد با برگزاری کلاس آنلاین از بین می‌رود. مزیت‌های بسیاری که کلاس آنلاین دارد باعث محبوبیت آن شده است.  

مزایای کلاس های آنلاین صاحو

1- برای کلاس‌های آنلاین نیازی به حضور فیزیکی شما نیست و استاد و دانشجو در هر کجای دنیا که باشند، تنها با استفاده از اینترنت پرسرعت، گوشی، تبلت و یا لپ تاپ می توانند کلاس‌های خود را برگزار کنند.

2-مشکلاتی از قبیل ترافیک در وسایل حمل و نقل و خستگی ناشی از رفت و آمد برای کلاس‌ها ذهن شما را درگیر نخواهد کرد. 

3- امکان مشاهده کلاس ها به صورت آفلاین وجود دارد.

کلاس آنلاین صاحو

چگونه در کلاس آنلاین شرکت کنم؟
برای شرکت در کلاس درصورتی‌که استاد مربوطه کلاس را شروع کرده باشد، گزینه ورود به کلاس برای‌تان ظاهر می‌گردد که با زدن برروی آن به صفحه کلاس هدایت می‌شوید. (مشاهده راهنمای جامع کار با سامانه کلاس‌ها)

چگونه نسخه ضبط‌شده جلسات را مشاهده کنم؟

نسخه ضبط‌ شده هر جلسه برروی صفحه دوره قرار می‌گیرد و گزینه مشاهده آن به همراه تاریخ جلسه ظاهر می‌گردد که با زدن برروی آن به صفحه مربوطه به بازپخش منتقل می‌شوید.

کلاس آنلاین صاحو

کلام آخر صاحو

بخش آموزشی صاحو با سه مزیت ورکشاپ‌های رایگان و مستمر، اساتید مجرب و مدارک بین‌المللی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین می‌کنه. صاحو استایل مدارک خودش رو با همکاری شرکت بین‌المللی رلیانس فرانسه به هنرجویانی که با موفقیت دوره رو به‌ پایان می‌رسونن، اعطا می‌کنه. این مدارک در سراسر دنیا و در تمامی سفارت‌ها قابل ارائه هست و صحت این مدارک با کد رجیستری درج شده بر روی اون از طریق سایت اصلی رلیانس فرانسه قابل بررسی هست.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.