قیمت های جدید صاحو دیزاین

منتشر شده در تاریخ

با سلام خدمت همراهان همیشگی صاحو دیزاین، خوشحالیم از اینکه در سال جدید هم همراه ما هستید؛ قیمت دوره های در حال برگزاری سال 1403 به شرح زیر است:

دوره طراحی معماری نظام مهندسی 

این دوره آمادگی برای شرکت داخل آزمون طراحی معماری نظام مهندسی به همراه تست‌های جامع است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و هزینه آن 5.500.000 است.

دوره تری دی مکس

تری‌دی‌مکس نرم‌افزار مدلینگ، انیمیشن و رندر می‌باشد. در طول دوره مدل‌سازی داخلی و خارجی ساختمان را از صفر تا صد بصورت کامل آموزش می‌بینید و بعد از مدل‌سازی از طریق موتور رندر وی‌ری متریال‌دهی انجام می‌دهید و رندر نهایی می‌گیرید. مدت زمان این دوره 60 ساعت و هزینه آن 5.400.000 است.

دوره طراحی مفهومی

در این دوره دانشجو هماهنگ‌سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه را آموزش می‌بیند. همچنین دو علم معماری و طراحی داخلی بر اساس اصول ورود به بازار کار آموزش داده می‌شود. مدت زمان این دوره 30 ساعت و هزینه آن 2.000.000 است.

دوره شناخت مواد و مصالح ساختمانی

تمامی مصالح ساختمانی و متریال‌های روز بازار کار در این دوره به شما آموزش داده می‌شود. مدت زمان این دوره 12 ساعت و هزینه 1.500.000 آن است.

دوره طراحی معماری داخلی

در این دوره تدریس ریزفضاها و موارد ترسیم نقشه‌های معماری بر اساس ضوابط نظام مهندسی برای فضاهای مسکونی، اداری و تجاری مورد بررسی قرار می گیرد. مدت زمان این دوره 30 ساعت و هزینه آن 3.000.000 است.

دوره اتوکد

دوره اتوکد برای ارائه مفاهیم اساسی، ابزارها و بهترین شیوه‌های برنامه ترسیم اتوکد طراحی شده است. شرکت‌کنندگان مهارت‌های لازم برای ایجاد طرح‌ها و نقشه‌های اولیه را با استفاده از نرم‌افزار اتوکد به دست خواهند آورد. موضوعاتی مانند طرح‌بندی طراحی، دستورات ترسیم، و سفارشی‌سازی محیط اتوکد با ابزارها و سبک‌ها را پوشش می‌دهد. در پایان دوره، دانشجویان در ساخت نقشه‌های دقیق، ویرایش مدل‌های پیچیده و تسلط بر رابط کاربری اتوکد مهارت پیدا می‌کنند. مدت زمان این دوره 24 ساعت و هزینه آن 2.100.000 است.

دوره سبک شناسی

در این دوره انواع سبک‌های مربوط به معماری و معماری داخلی را از قدیم تا به امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد. مدت زمان این دوره 30 ساعت و هزینه آن 2.000.000 است.

دوره نظارت و اجرا معماری

این دوره آمادگی برای شرکت در آزمون نظارت و اجرا معماری نظام مهندسی به همراه تست‌های جامع است. مدت زمان این دوره 40 ساعت و هزینه آن 6.800.000 است.

دوره رویت

رویت نرم‌‌افزار مدل‌سازی برای ساخت اطلاعات ساختمانی در رشته‌های مختلف معماری، مهندسی ساختمان و سازه، مهندسی برق، لوله‌کشی، و طراحی و پیمانکاری است که هنرجویان مباحث مربوط به رشته معماری را داخل این دوره آموزش می‌بینند. مدت زمان این دوره 80 ساعت و هزینه آن 4.200.000 است.

دوره معماری داخلی آنلاین و حضوری

هنرجویان در این دوره هماهنگ‌سازی طراحی‌شده برای به جلوه در آوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه را آموزش می‌بینند. هنرجویان دو علم معماری و طراحی داخلی را بر اساس اصول ورود به بازار کار آموزش می‌بینند. مدت زمان این دوره ۲۱۰ ساعت و هزینه دوره حضوری 14.800.000 و دوره غیر حضوری 9.800.000 است.

کلام آخر صاحو

بخش آموزشی صاحو با سه مزیت ورکشاپ‌های رایگان و مستمر، اساتید مجرب و مدارک بین‌المللی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین می‌کنه. صاحو استایل مدارک خودش رو با همکاری شرکت بین‌المللی رلیانس فرانسه به هنرجویانی که با موفقیت دوره رو به‌ پایان می‌رسونن، اعطا می‌کنه. این مدارک در سراسر دنیا و در تمامی سفارت‌ها قابل ارائه هست و صحت این مدارک با کد رجیستری درج شده بر روی اون از طریق سایت اصلی رلیانس فرانسه قابل بررسی هست.

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.