تبریک نوروز باستانی سال 1403

منتشر شده در تاریخ

بسمه تعالی

سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی و هنرجویان پرتلاش موسسه صاحو

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد.

دستاوردهای سال 1402
در سالی که گذشت، موسسه صاحو به ۳۲ کشور مختلف در سراسر جهان خدمات ارائه داد و بیش از ۱۳۰۰۰ هنرجو را با خود همراه و همیار کرد. همچنین، با تلاش تیم متخصص و همکاری با ۸۰ استاد مطرح ایرانی و بین المللی، بستری مناسب و با کیفیت برای هنرجویان و علاقه‌مندان صنعت فشن ایجاد شد.
خدمات صاحو شامل  دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین، ورکشاپ و لایو‌های رایگان، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی، همکاری با اساتید ایرانی و بین المللی، و تولیدات از جمله لباس‌های مردانه و زنانه، کیف و اکسسوری‌های چرم می‌باشد.
چشم انداز سال آینده
موسسه صاحو قصد دارد در سال جدید برای هنرجویان و فعالان صنعت فشن ایجاد اشتغال و کارآفرینی بیشتری داشته باشد. این اهداف با افزایش تولیدات و استفاده از نیروی کار جوان و با استفاده از فضایی با کیفیت برای فعالیت هنرجویان و علاقه‌مندان در این رشته تحقق خواهد یافت.
تشکر و قدردانی از همه هنرجویان، اساتید و تیم متخصص و حرفه‌ای موسسه صاحو، به ویژه از رئیس هیئت مدیره جناب آقای عرفان اخوان را داریم.
به امید سالی پر از موفقیت و شادی برای همه ایرانیان

نویسنده

Sholeh Gharibi

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.